Villkor

VÅR POLICY

Vi jobbar med att det ska löna sig att göra ”rätt” genom att skapa goda förutsättningar från början och uppmuntra det vi vill se mer av. Vi tycker att det är viktigt att hunden gör det vi vill för att den själv vill det och inte för att till exempel komma ifrån ett obehag. Det ska vara roligt att både vara hund och att ha hund!

Samarbete, positiva metoder och relation.

MINIMIORDER
Vi har ingen minimiordergräns. Alla ordrar är välkomna.

BETALNING OCH ÅNGERRÄTT

Vi använder oss av Klarna Checkout i vår webbshop där du som kund har möjlighet att betala din beställning direkt, senare med faktura eller dela upp den på 6, 12, 24 och 36 månader.

Förskottsbetalning
Vill du hellre betala med swish eller banköverföring går det givetvis också bra. Då skickar du ett mejl till info@nimishundskola.se och uppger vad du vill beställa, antal, eventuell storlek och färg. Glöm inte att skriva med din adress och ditt telefonnummer.

Du som kund har alltid 14 dagars ångerrätt med undantag för specialbeställningar!

Alla priser är inkl. moms 25 %

KURSER, UTMANINGAR, DUKTIG HUND

Kurserna hålls i Nimis Hundskolas egna kursportal och på edume.se. Utmaningarna i privata Facebookgrupper (se här). Diplomering av Duktig hund sker antingen genom fysiska träffar eller inskickade videoklipp.

Du har tillgång till kursen i 6 månader och grupperna finns ingen maxtid på. Detta för att du i lugn och ro ska kunna gå tillbaka så många gånger du vill och träna i egen takt.

Det är inte tillåtet att dela vårat materialet vidare så som texter, bilder eller videor. Det är även strikt förbjudet att dela andra deltagares filmer om de själva inte godkänt det. Detta kommer i första hand leda till en varning och om ingen förbättring sker kommer man att stängas av ifrån kursen eller utmaningen.

Nimis hundskola förbehåller sig rätten att ställa in kurser och utmaningar. Då återbetalas hela beloppet till dig.

SPECIALBESTÄLLNINGAR

Ångerrätten gäller ej på produkter som tillverkats med egen text, färg eller logo.

PRODUKTER, FRAKT OCH RETUR

Frakt tillkommer vid köp. Vi använder ej enhetsfrakter utan tar ut den avgift som just ditt brev/paket väger.
Frakt tillkommer ej för kurser, utmaningar eller diplomering av Duktig hund.

Mindre brev/paket skickas med Postnord och större med DHL.

Retur
Är du inte nöjd med köpet meddelar du oss inom 14 dagar. För att vi ska godkänna din retur får produkten ej varit använd. Du står själv för dessa fraktkostnader.

LEVERANS OCH BESTÄLLNINGSVAROR

Alla beställningar som görs helgfria vardagar skickas normalt från oss samma dag. För beställningar som är lagda under helgen skickas dem nästkommande arbetsdag. Leveranstiden är normalt 1-5 vardagar med undantag för rosetter.

ROSETTER
Leveranstiden varierar beroende på hur mycket vi har att göra och hur stor din beställning är. Vanligen är leveranstiden 1-3 veckor.

GDPR POLICY

(General Data Protection Regulation /Dataskyddsförordningen)
När du handlar hos oss måste du uppge dina personuppgifter så som namn, adress, mejladress och telefonnummer. Vi förvarar uppgifterna på ett tryggt sätt och lämnar aldrig ut eller säljer dem vidare.

Nimis Hundskola är godkänd för F-skatt